Gwarancja
Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione przy opisie każdego z produktów, wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres. Dowód zakupu jest jednoczenie dokumentem gwarancji.
REKLAMACJE
Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego”. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.
W celu złożenia reklamacji należy dołączyć do przesyłki kopię dowodu zakupu oraz wypełniony formularz naprawy towaru.
ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 10 DNI NA ZWROT
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, masz prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument.
Pamiętaj:
- Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 10 dni od jego otrzymania, złożyć pisemnie chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas to oświadczenie wraz z towarem.
Można skożystać z gotowego formularza zwrotu towaru - Produkt, w miarę możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie i być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia jakości, kompletności i funkcjonowania towaru.
- Podsumowując, w razie zwrotu towaru bez podania przyczyny, paczka zwrotna powinna zawierać:
– nabyty towar
– oryginał dowodu zakupu (paragon), w razie otrzymania faktury VAT należy się wcześniej skontaktować w celu wypisania faktury VAT korekty, w tym przypadku odsywłamy fakturę VAT – kopia (podpisaną z datą zwrotu)
– pisemne odstąpienie od umowy lub wypełniony formularz zwrotu towaru
W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru.